Kan ik de app op meerdere apparaten gebruiken?

Ja, het abonnement wordt door middel van iCloud aan uw Apple account gekoppeld. 

Om het abonnement te kunnen gebruiken op een ander apparaat dienen beide toestellen geregistreerd te zijn met hetzelfde Apple account. U kunt dit controleren door op uw toestel naar Instellingen -> iCloud. Hier moet dan op beide apparaten hetzelfde account en email adres staan.

Zijn beide hetzelfde en werkt het nog steeds niet? Controleer dan de volgende instellingen:

* Ga naar Instellingen -> iCloud -> iCloud Drive en controleer op beide apparaten of iCloud drive is ingeschakeld en dat achter Vaarkaart ook een groen vinkje staat. 

* Bent u niet verbonden met wifi, ga dan naar Instellingen -> iCloud -> iCloud Drive en zet het vinkje 'Gebruik mobiele data' aan, om het abonnement over te zetten.

* Heeft u één van bovenstaande instellingen aangepast? Herstart dan de app op beide toestellen een keer.

* Het kan soms even duren voordat het abonnement is overgezet.

Het is op dit moment nog niet mogelijk om abonnementen te delen tussen de iOS en Android versie (en andersom).